Wednesday, October 29, 2008

@SUNDAZE@



Yang menari bersamaku di Ancol

Yang terlompat-lompat kayak umurnya 17 tahun

Yang kasutnya kayak kain sarong

Yang senyumannya amat manis dan menawan



Yang terketawa kecil bila ku sebut perkataan “BRONDONG”

Yang terketawa kecil bila ku sebut perkataan “BASIAN”

Yang @dimples@



Yang di Google, didapati dimples on empty stool

Yang memanggil orang orang pieces “Tukang Gombal”

Yang Bunda nya teman baik ku



Yang Ibu kandungnya juga teman baik ku

Yang memandangku sewaktu aku ngobrol sama Bundanya



Yang berjam jam berada di dalam kegelapan tempat parkir Mal Darmawangsa

Yang memainkan lagu Kekasih Gelapku pada telfonnya

Yang rambutnya lembut dan halus dibawah topinya



Yang mengajarku “bobo is tidur.. itu kata kata halus n sweet”

Yang mahu ketemu aku dalam mimpi nya

Yang menjanjikan pijat kapan badan ku capek

Yang menjerit: “M!!!!! Aku happy dengar suara kamu!!!!!!!!!!!”

Yang menoleh dan ingin mencari tahu siapakah gerangannya aku



Yang memanggil ku “Babe” kerna reflex

Yang mengajak ku for a nice dinner sebelum aku pulang ke KL tapi engak bisa





Yang bertanya:

“Kamu percaya pada pacaran long distance?”

5 comments:

Anonymous said...

oh my .. so very sweet ..

i think i'm one of the few people who knows the FULL meaning .. he he !!

:-D

shemeq said...

*smitten*

Anonymous said...

This is your best blog entry. ever.



-the fat git on de rosa-

Maria Tobing said...

Ah, ini siapa gerangan? Bunda and ibu kandung has a lot brondong soalnya, yang manaaaa?!
Too bad, i missed you guys when you came...

shemeq said...

binx:

hanya satu dalam seribu!